جمعه, 10 فروردین,1403 |
اعلام نتایج دومین فراخوان نقد و یادداشت‌نویسی سایت آفتابگردان‌ها
 

اعلام نتایج دومین فراخوان نقد و یادداشت‌نویسی سایت آفتابگردان‌ها

یکشنبه، 27 اسفند 1396 | Article Rating

فراخوان دوم نقد و یادداشت‌نویسی سایت آفتابگردان‌ها که با استقبال خوب و امیدوارکنندۀ اعضای دوره‌های مختلف آفتابگردان‌ها همراه شده بود، با اتمام زمان تمدید این فراخوان و پس از داوری آثار رسیده به دفتر سایت، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. طبق ارزیابی‌های انجام‌گرفته و بر اساس آرای داوران، خانم‌ها و آقایان آرزو ارجمند نفر اول، علی جوان‌نژاد نفر دوم، شکوفه رضایی نفر سوم، معین اصغری نفر چهارم و عاطفه جوشقانیان نفر پنجم این مسابقه معرفی شدند. طبق متن اطلاعیۀ فراخوان به نفرات اول تا پنجم جوایزی از طرف سایت آفتابگردان‌ها اهدا خواهد شد. همچنین متن ارزیابی نقدها و یادداشت‌های ارسالی با هدف  ارتقای سطح توانایی فنی نویسندگان، به زودی برای ایشان ارسال خواهد گردید. نقدها و یادداشت‌های برگزیده نیز به زودی و متناوباً در بخش‌ یادداشت‌های سایت منتشر خواهد شد. 
چنانکه در فراخوان قبلی نیز اشاره شد، کمیت و کیفیت خوب آثار رسیده به دفتر شعر شهرستان ادب حکایت از حضور استعدادهای درخشان و قلم‌های توانا در میان اعضای محترم آفتابگردان‌ها دارد که خود به منزلۀ سنگین‌تر شدن بار مسئولیت ما و ضرورت توجه ویژه به این عرصه است. به همین مناسبت از همۀ عزیزانی که با ارسال نقدها و یادداشت‌های خواندنی خود دعوت ما را برای شرکت در این فراخوان پذیرفتند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم و بی‌صبرانه منتظر کارهای ارزشمند دیگرشان می‌مانیم. سایت آفتابگردان‌ها با عنایت به سطح و گسترۀ قابل قبول آثار رسیده بنا دارد با ادامۀ این طرح و اعلام فراخوان‌های بعدی، مسئلۀ نقد و یادداشت‌نویسی را به شکل جدی‌تری مورد توجه قرار دهد. بنابراین ممکن است این طرح بسته به میزان استقبال اعضاء و امکانات موجود در مؤسسه، در ادامه با برنامه‌های تکمیلی دیگری همچون برگزاری کارگاه‌های نقدنویسی گسترش یابد.
در پایان با آرزوی موفقیت روزافزون برای یکایک اعضای خانوادۀ بزرگ آفتابگردان‌ها، یکبار دیگر صمیمانه از همۀ اعضا دعوت می‌شود با حضور پویا‌تر خود در فعالیت‌های سایت آفتابگردان‌ها، ما را در انجام هرچه بهتر و مؤثرتر وظایف خود در این سایت یاری برسانند.
شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر ملاک‌های موردنظر داوران را در فراخوان مشاهده فرمائید
http://Aftabgardanha.com/naqdyaddasht

تصاویر
  • اعلام نتایج دومین فراخوان نقد و یادداشت‌نویسی سایت آفتابگردان‌ها
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: